Blogia
quefartaestic

A LA CACERA DEL TRESOR

Quant de temps feia que no escoltava allò que “caçar un tresor”, pensava que els infants moderns ja no jugaven a pirates i ara resulta que si ho fan.Queda clar que no estava al dia. Indagant, gràcies al Google (que anem a fer si sóc d’idees fixes), he pogut desxifrar aquest missatge de la cacera del tresor. Resulta que no és un joc de pirates tal i com jo em pensava però si que és una cosa similar.La sorpresa amb la que em trobe quan llig els resultats de Google, és que la primera entrada que apareix és un article d’una revista electrònica (no podia ser d’altra manera) escrit per un tal Jordi Adell, conegut per ser professor de la Universitat Jaume I de Castelló. I jo em pregunte, si aquest home vol que estudiem açò de les “caceres” perquè no ens ho explica ell a classe? Però supose que açò aniria en contra dels seus principis (igual que les Barbies).Doncs resulta que llegint, llegint crec que açò és tan fàcil que ho podré fer fins i tot jo. A més he trobat una pàgina (http://www.aula21.net/cazas/caza.htm) en la que sols tinc que omplir les caselles i immediatament hauré creat una cacera. Bé, alguna cosa més si que necessitaré: per exemple, necessitaré trobar un tema que crega que pot interessar als infants i els puga fer aprendre. D’aquest tema hauré d’extraure unes preguntes que vull que els infants contesten per tal que ells mateixos se’n adonen que són capaços de fer-ho sols i per fi... EL GRAN TRESOR (una pregunta d’aquelles que no “molen” perquè no la trobem contestadeta i hem de pensar).I algú podrà pensar: aquesta mestra és un poc mala persona...Però com que no sóc tan dolenta els vaig a dir als nens algunes direccions web on podran trobar resposta a aquelles preguntes del principi. I alguna altra persona podrà pensar: I que hi ha d’eixa pregunta que no es troba a cap web?Doncs aquesta pregunta és “la más difícil todavía”. Anem a suposar que els nostres nens i nenes són crítics i han sabut veure el fons del tema que estàvem tractant. D’aquesta manera és molt fàcil fer i resoldre totes les caceres que vullguem.

0 comentarios